Podsumowanie roku 2016

Jak Wam minęły święta? Ja mimo choroby bawiłam się świetnie, bo w gronie najbliższych mi osób. Niestety święta już za nami, więc trzeba p...

Jak Wam minęły święta? Ja mimo choroby bawiłam się świetnie, bo w gronie najbliższych mi osób. Niestety święta już za nami, więc trzeba powoli wracać do rzeczywistości i obowiązków. Na szczęście przed nami jeszcze sylwestrowe szaleństwo, które troszeczkę przedłuży nam świąteczny/ sielankowy nastrój, a następnie Nowy Rok, który mam nadzieję będzie jeszcze lepszy niż 2016.

Dzisiaj chciałam zrobić małe podsumowanie mijającego roku. To drugi tego typu wpis na tym blogu. W poprzednim roku stworzyłam coś w stylu podsumowania na Instagramie i zastanawiam się, czy też takie zrobić. Jeśli bylibyście zainteresowani takim wpisem to dajcie mi znać w komentarzach.
Miniony rok był dla mnie bardzo dobry nie tylko w życiu prywatnym, ale też, jeśli chodzi o blog. Poznałam mnóstwo ciekawych ludzi, nauczyłam się rzeczy, na które zawsze brakowało mi czasu lub chęci. Zwiedziłam kraje, z których zaczerpnęłam mnóstwo inspiracji, również na wpisy blogowe.

W 2016 roku nie pisałam regularnie, z czego nie jestem do końca zadowolona, gdyż ciągle usprawiedliwiałam się brakiem czasu, a w rzeczywistości wolałam oglądać seriale niż tworzyć dla Was wpisy. Mam nadzieję, że w 2017 roku poświęcę, więcej czasu na pisanie tutaj, niż na marnowanie czasu oglądając film/serial, który widziałam już setki razy. W tym roku też założyłam konto na youtubie i opublikowałam na nim swoje pierwsze filmy. Dzięki temu nauczyłam się mnóstwo nowych rzeczy i dowiedziałam się, że prowadzenia kanału na yt to nie jest 5 min roboty, tak jak to wcześniej myślałam.

W tym roku stworzyłam 48 wpisów, a najpopularniejszy z nich to tutorial ze słomkami do picia. W tym roku najbardziej podobały Wam się wpisy z serii DIY, aż 6 na 10 najpopularniejszych postów to różnego rodzaju poradniki. Zaraz za nimi znalazł się wpis z TOP 5 prezentów na dzień matki, oraz posty z pomysłami na prezenty na inne okazje. W 2016 roku napisaliście 188 komentarzy, a wylęgarnia pomysłów została wyświetlona 12 275 razy przez 10 259 osób!

Dziękuję, że byliście ze mną przez ten rok. Życzę Wam hucznego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku. Żeby był lepszy, niż 2016 ale gorszy niż 2018. Sobie natomiast życzę wytrwałości w pisaniu i mnóstwo pomysłów na kolejne wpisy :)

Zobacz także

3 komentarze

Regulamin komentowania:
1. Nie przeklinamy.
2. Nie obrażamy autora bloga i osób komentujących.
3. Komentarze zawierające linki do innych blogów zostaną usunięte.
4. Wszelki spam, żebranie o lajki, obs za obs również zostaną usunięte.

Dziękuję za komentarz :)

INSTAGRAM